Strona 4 z 4

Re: Yanmar YM1401D modyfikacje -naprawy czyli co i jak z 14

: 29 lip 2019, 08:51
autor: Samel_Yanmar_YM1401D
Nie miałem możliwości porównania w orce lub kultywatorze, ale sprawują się przyzwoicie, na poprzednich oponach pomimo ogromnego bieżnika jazda po polnej piaskowej drodze była praktycznie ciągle w delikatnym uślizgu, teraz zostawia odbity wzór bez grzebania.

Re: Yanmar YM1401D modyfikacje -naprawy czyli co i jak z 14

: 29 lip 2019, 16:18
autor: aro1125
No właśnie o to mi chodzi. Dojazd do działki mam wysypany pospółkom i muszę wziąć spory rozpęd żeby się nie zagrzebać na podjeździe. Ciekawe czy opona 8.25-16 ALLIANCE miałaby w tym wypadku lepszą przyczepność.

Re: Yanmar YM1401D modyfikacje -naprawy czyli co i jak z 14

: 30 lip 2019, 06:01
autor: Samel_Yanmar_YM1401D
Zastanawiałem się również nad DURO 8.25-16 DI1004 są tańsze i maja pośrednią ilość żeber na stronę
oryg. Bridgestone 11 żeberek/strona, Duro 16 żeberek/strona, Alliance 21 żeberek/strona

Re: Yanmar YM1401D modyfikacje -naprawy czyli co i jak z 14

: 30 lip 2019, 07:45
autor: lewan24pl
Powiem tak nie kupuj najtańszych opon
Ja osobiście polecam z firmy BKT łatwo się zakłada elastyczne w porównaniu do tanich chińczyków a nie chiński twardy plastik bo naprawdę niektóre chińskie opony to chyba z niego są zrobione :shock: twarde jak skała ciężko założyć itp.
Lepiej dołożyć odżałować i coś lepszego kupić

Re: Yanmar YM1401D modyfikacje -naprawy czyli co i jak z 14

: 30 lip 2019, 10:38
autor: Samel_Yanmar_YM1401D
BKT w tym rozmiarze ma taki wzór bieżnika jakiego chciałem się pozbyć, co do jakości dlatego wybrałem Alliance zamiast duro.

Re: Yanmar YM1401D modyfikacje -naprawy czyli co i jak z 14

: 18 gru 2019, 08:58
autor: Samel_Yanmar_YM1401D
1401 zarabia na siebie ;)
Obrazek