Wczoraj rozmierzyłem i wyciąłem a dziś wykonałem łychę .Wymiary bok 35x13x23x20 cm szer 127cm takie miałem kawałki blachy 3mm i na boki 6 mm ryflowana .
zabezpieczenie
Re: Kubota bulltra B1-17 ładowacz sit + osprzęt
: 03 wrz 2014, 22:09
autor: k_sit
Proste wykonanie wideł do ładowacza z ceownika 100 . wym dł 80 wys 45 cm w moim przypadku Były one wykonane do tuz ale przedłużyłem mocowanie i zakładam na sit ramkę
Re: Kubota bulltra B1-17 ładowacz sit obciążnik
: 12 wrz 2014, 07:51
autor: k_sit
Wykonałem obciążnik na tuz dla dociążenia tylnej osi jak działam z ładowaczem
Re: Kubota bulltra B1-17 ładowacz sit
: 12 wrz 2014, 09:39
autor: marekspectra
Krzychu - jakbym swoją łyżkę zobaczył ! dobre ! mam nadzieję że bedziesz zadowolony. Generalnie robota pali ci się w rekach - w zyciu takiego tempa nie osiągnę Teraz trochę, podszfifować,podczyscić, pomalowac i cieszyć sie z roboty wykonajej własnorecznie zrobionym sprzetem - bezcenne.
Obciążnik na tyle konkretny Zauważyłem że masz niespotykanie długie ramiona TUZ. Chodzi o to by wyżej podnosiły narzedza?
Re: Kubota bulltra B1-17 ładowacz sit
: 12 wrz 2014, 10:58
autor: k_sit
Jak zapodam pełną łychę piachu to tylnie kola się śmiały na betonie twierdząc my nie ciągniemy. Chcąc jechać wiadomo że na twardym 4x4 niewolno musiałem takie dociążenie wykonać. Pelna łycha to 0,14 m3 tak z obliczeń wynika.
Re: Kubota bulltra B1-17 ładowacz sit
: 12 wrz 2014, 14:19
autor: plastek334
A czego nie można napędu 4x4 na twardym. ?
Re: Kubota bulltra B1-17 ładowacz sit
: 12 wrz 2014, 17:05
autor: Rav
z tego względu że jak masz np bardziej zjechane opony na jednej z osi występują różnice w średnicach i na miękkiej nawierzchni będzie się bezpiecznie uślizgiwać a na twardych może się z czasem napęd sypnąć.
Re: Kubota bulltra B1-17 ładowacz sit
: 13 wrz 2014, 12:53
autor: plastek334
A ja słyszałem że w tych traktorkach jest za mała prędkość żeby to miało znaczenie. W dużych traktorach to bym się zgodził że trzeba wyłączać 4x4 bo może dojść do wypadku.
Re: Kubota bulltra B1-17 ładowacz sit
: 14 wrz 2014, 08:52
autor: k_sit
Nie chodzi o prędkości poruszania lecz o obwodową kół oraz ich przyczepność . Wiąże się to z różnicą prędkości osi poszczególnych kół. Temat napędu to dość trudny temat dla wyjaśnienia bez zrozumienia poszczególnych pojęć prędkość,moment itp. Później sposób jego przekazywania a także różnych budów skrzyni,redaktorów ,zwolnic wzmacniaczy momentu.