Kubota Saturn - dodatkowa hydraulika
: 09 lip 2020, 16:41
Cześć wszystkim.
Ręce kur..a opadają.
Kupiłem Kubotę Saturn z pługiem hydraulicznym.
Po przeczytaniu kilku tematów na forum wyszło mi, że ktoś z.je.bał sprawę, bo przewody hydrauliczne mają fi 5 mm, a powinny mieć fi 8 mm.
Sytuacja wygląda tak, że nasi rodacy wpięli się chamsko i prostacko w pompę.
Z pompy wychodzą dwa wyjścia - jedno do wspomagania, drugie do tylnego zawiesia. Jak montowali pług, to zrobili następującą kolejność oleju hydrualicznego:
pompa ----(olej leci)---> zasilanie rozdzielacza od pługa -----(olej leci)---->wyjście z rozdzielacza----(olej leci)----> podnośnik tylnego zawieszenia.
Jeśli dobrze rozumiem, to:
- wyjście z rozdzielacza oznaczone T powinno iść bezpośrednio do zbiornika z olejem. Dobrze myślę?
- zasilanie rozdzielacza nie powinno być zaraz za pompą, a gdzieś za podnośnikiem tylnego zawieszenia.
Bo na dzień dzisiejszy to rozdzielacz decyduje jakie ciśnienie idzie na siłowniki ramion zawieszenia. Wszystko przez niego przechodzi. Nie ma swobodnego spływu do zbiornika.
Z tego co wiem rozdzielacze bułgarskie są ustawione na 120 bar. Węże też są na 120 bar, do tego zasilający i powrotny o małej średnicy (chyba pół cala).
Byłem dziś w sklepie z hydrauliką, ale kurna nic nie kumają. Jak coś chcę to mam przyjechać i dopasują, ale co i gdzie idzie to nie ich sprawa.
Weźcie pomóżcie.
Może wiecie gdzie w Saturnie powinno się wpiąć w hydraulikę? Nie ma tam żadnych miejsc zakończonych zaślepkami.
Ręce kur..a opadają.
Kupiłem Kubotę Saturn z pługiem hydraulicznym.
Po przeczytaniu kilku tematów na forum wyszło mi, że ktoś z.je.bał sprawę, bo przewody hydrauliczne mają fi 5 mm, a powinny mieć fi 8 mm.
Sytuacja wygląda tak, że nasi rodacy wpięli się chamsko i prostacko w pompę.
Z pompy wychodzą dwa wyjścia - jedno do wspomagania, drugie do tylnego zawiesia. Jak montowali pług, to zrobili następującą kolejność oleju hydrualicznego:
pompa ----(olej leci)---> zasilanie rozdzielacza od pługa -----(olej leci)---->wyjście z rozdzielacza----(olej leci)----> podnośnik tylnego zawieszenia.
Jeśli dobrze rozumiem, to:
- wyjście z rozdzielacza oznaczone T powinno iść bezpośrednio do zbiornika z olejem. Dobrze myślę?
- zasilanie rozdzielacza nie powinno być zaraz za pompą, a gdzieś za podnośnikiem tylnego zawieszenia.
Bo na dzień dzisiejszy to rozdzielacz decyduje jakie ciśnienie idzie na siłowniki ramion zawieszenia. Wszystko przez niego przechodzi. Nie ma swobodnego spływu do zbiornika.
Z tego co wiem rozdzielacze bułgarskie są ustawione na 120 bar. Węże też są na 120 bar, do tego zasilający i powrotny o małej średnicy (chyba pół cala).
Byłem dziś w sklepie z hydrauliką, ale kurna nic nie kumają. Jak coś chcę to mam przyjechać i dopasują, ale co i gdzie idzie to nie ich sprawa.
Weźcie pomóżcie.
Może wiecie gdzie w Saturnie powinno się wpiąć w hydraulikę? Nie ma tam żadnych miejsc zakończonych zaślepkami.



