Janek na razie nic nie robi, bo czeka na przegląd i na transport do Kaliforni. Paliwo się więc jeszcze nie skończyło

Poza tym nie miałem czasu zamieścić porządnego wpisu ze zdjęciami w ciągu tego tygodnia, więc przepraszam jeśli zawiodłem kogoś czekającego na fotografie.
Na razie zakupiłem na hoyetractor: filtr paliwa, powietrza, oleju przekładniowego, pasek klinowy, brakującą śrube do lewego przedniego koła i puszkę białej farby w sprayu w kolorze kół Yanmara, którym tymczasowo podmaluję zardzewiałe miejsca na kołach. Podczas wymiany opon wypiaskuję i porządnie pomaluję felgi.
Zakupiłem tez:
-olej przekładniowy Traveller All Season (spełnia parametry płynu 303 i JD20C): wiadro 5 galonów za 35$ i butla 2 galony za 18$
potrzeba 22 litry, czyli 5.8 galona, czyli zostanie 1 galon, ale więcej pojemników dwugalonowych nie mieli
-olej silnikowy Shell Rotella T Triple Protection 15W-40: butla 1 galon za 15$ i 3 kwarty po 4.7$ każda
potrzeba 6.5 litra
-olej do przedniego mostu 80W-90, jakiś zwyczjany z sieci sklepów Autozone: 2 galony po 15$ i 1 kwarta za 6$
potrzeba 8 litrów
Podałem ceny, bo może będziecie chcieli sobie porównać do cen w Polsce.
Dokupiłem też żarówkę typ 1156 do lewego kierunkowskazu. Żarówki 1034 do reflektorka tylnego na razie nie znalazłem. Pozostaje internet. Chciałem też zrobić kopię kluczyka (na kluczyku jest logo John Deere) ale nie mieli takiej surówki, wieć będę szukał dalej odpowiedniego punktu usługowego.
W końcu założylem konto na Photobucket za poradą Miecha i zamieszczę kilka zdjęć, które zrobiłem podczas zakupu traktora. Zdjęcia zrobione telefonem. Następne zdjęcia będą lepszej jakości.
Mam też pytanie: czy opony w takim stanie wytrzymają przynajmniej rok? Nie chcę ich na razie zmieniać, bo chciałbym żeby traktor trochę najpierw popracował.
Podczas serwisowania zrobię więcej zdjęć i otworzę nowy temat w dziale Yanmar.