Nadal mam problem gdzie zrobić wejście dla T, skora tam gdzie jest obecnie powinno spływać z N
A może w ten dekiel z dwoma śrubami, dalej chodzi się ze spływem oleju z tylnego TUZ i łączy z rurą, która idzie do filtra oleju i dalej do pompy

- rura olejowa_02_zm.JPG (36.24 KiB) Przejrzano 7135 razy

- rura olejowa_zm.JPG (41.92 KiB) Przejrzano 7135 razy
Traktor jest mocno obudowany, ciężko dostać się do elementów pod siedzeniem, trzeba by zdemontować błotniki, nadkola - wszystko ze sobą poskręcane
jeszcze kilka rzutów na hydraulikę dodatkową:
Podłączenie "T" złączka oczkowa i leci w dól do przeciętej rurki, swoja droga mogli dołożyć jeszcze to 40cm węża i wejść w oryginalny gwint bez niepotrzebnego spawania, ale trzeba chcieć
korek wlewu oleju
Co chciał bym zmienić:
Rozdzielacz - konieczne podłączenie N, wydłużenie węża od T - kolor zielony, zmiana mocowania całego rozdzielacza - kolor niebieski

Lewy siłownik TUR'a - przełożenia węża zasilającego spod traktora (zielony) na ramę (niebieski), odwrócenie siłownika aby króćce podłączeniowe były od strony wewnętrznej

Prawy siłownik - przełożenie siłownika analogicznie do strony lewej

Tutaj też bym chciał zmniejszyć ryzyko zahaczania o przewody, ale muszę jeszcze sprawdzić zakres pracy i gięcia, gniazda od sekcji pługa zasłaniają światło
Najprościej by było odwrócić siłowniki, ale nie mogę tego zrobić ponieważ pasują tylko w jednej słusznej pozycji.
Najprawdopodobniej najpierw były wstawione sworznie, a potem dospawane do nich siłowniki - k_sit ma jabłuszka i po problemie