Strona 2 z 3

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 03 kwie 2020, 22:18
autor: kemustek
Rozumiem, że nie zepsuje w ten sposób rozdzielacza?

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 03 kwie 2020, 23:06
autor: k_sit
Polak jak zwykle nie doczta a kombinuje. Temat wałkowany wielokrotnie . Jak masz grene w okolicy to u nich jest taka tuleja 1/2"GZ na 1/2"GW oznaczenie bodajże MBV05 https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... egUIARDrAQ.

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 04 kwie 2020, 09:27
autor: kemustek
k_sit pisze: 03 kwie 2020, 23:06 Polak jak zwykle nie doczta a kombinuje. Temat wałkowany wielokrotnie . Jak masz grene w okolicy to u nich jest taka tuleja 1/2"GZ na 1/2"GW oznaczenie bodajże MBV05 https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... egUIARDrAQ.
Niestety nie masz racji. Jak najbardziej doczytałem. Ale wprowadzili mnie w błąd panowie z sklepach z hydraulika siłową. Bo Nikt nie wiedział co to jest i stwierdzili że wystarczy zawór zwrot przy podłączeniu szeregowym.

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 04 kwie 2020, 09:48
autor: piotrbpm
Nie wiem gdzie zadzwonić komu wytłumaczyć aby ludzi nie wprowadzali w błąd .
Na moim kanale jest sporo o wpięciu rozdzielacza w traktorek ,dalej widzę zero reakcji sprzedających traktorki z ładowaczami podłączają teraz właśnie poprzez zawór zwrotny ....
Zawór zwrotny powoduję podgrzewanie oleju ponieważ jego budowa uniemożliwia swobodny przepływ oleju tylko jego miejscowe zwężenie co przekłada się na ocieranie oleju w wąskim gardle a co powoduje wzrost temp .
Taki zawór stosuję sie gdzie indziej i na pewno w naszym wypadku jest zbędny .
Po co sprawiać aby nasza pompa oleju miała jeszcze ciężej pracować ?Przypadek gdzie nie ma wolnego spływu w rozdzielaczu olej pod małym ciśnieniem wypływający z cylindra miesza się z olejem pod dużym ciśnieniem dla pompy jest to nie potrzebny dodatkowa praca .Trzeba pamiętać że w rozdzielaczach ze sterowaniem mechanicznym nie zawsze otwieramy suwak do pełnego położenia i nie pompujemy oleju do jednej strony siłownika a odbieramy z drugiej .Zawsze lub prawie zawsze podajemy pewną cześć oleju do jednej strony ale z drugiej strony siłownik wypycha olej który ma swobodnie powrócić do skrzyni biegów a nie mieszać się z olejem pod dużym ciśnieniem .Taka praca powoduje większy opór dla pompy .Nikt nie chce dla nikogo źle po prostu pragniemy poprawić podłączenie hydrauliki aby nie doszło do rozszczelnienia rozdzielacza i szybszego zużycia pompy .

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 04 kwie 2020, 21:20
autor: k_sit
Sorki ale tak wywnioskowałem twego opisu . Oddaj im ten zawór a dokup tuleję i pokaż tym ze sklepu co ci chodziło może mają to pod inną nazwą też się z tym spotkałem.

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 04 kwie 2020, 21:30
autor: yanmarf17d
Przy doborze tulei należy pamiętać o rodzaju- producencie- rozdzielacza, bo mogą się różnić. Najbardziej popularny rozdzielacz to chyba Badesnost?

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 05 kwie 2020, 15:50
autor: kemustek
k_sit pisze: 04 kwie 2020, 21:20 Sorki ale tak wywnioskowałem twego opisu . Oddaj im ten zawór a dokup tuleję i pokaż tym ze sklepu co ci chodziło może mają to pod inną nazwą też się z tym spotkałem.
pokazywałem im aukcje i nie mieli pojęcia co to. Ale byłem w sklepie grene i zamówiłem.

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 11 kwie 2020, 16:20
autor: kemustek
Zapomniałem napisać, że po podłączeniu tulei wszystko działa dobrze.

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 11 kwie 2020, 16:39
autor: k_sit
To pocieszające :D . Teraz już wiesz po co ona jest.

Re: Rozbudowa hydrauliki Iseki TU200F

: 11 kwie 2020, 18:30
autor: kemustek
k_sit pisze: 11 kwie 2020, 16:39 To pocieszające :D . Teraz już wiesz po co ona jest.
Szczerze to nie mam pojęcia po co :) Od zwykłego nypla różni się tylko tym, że wchodzi głęboko w rozdzielacz. Nic poza tym :)

Ale mam jeszcze jedno pytanie. Gdzie najlepiej przymocować szybkozłącza z tyłu?
Aktualnie mam je za nisko przez co nieraz węże haczą o koło lub podnośnik.
Obrazek

Myślałem aby przymocować je o góry po prawej stronie przy zbiorniku paliwa. Jednak jest tam dość cienka blacha i boje się, że nie będzie trzymać. Tym bardziej, że bardzo ciężko się wkłada przewody w te złącza.