Rozebrałem dziś dzielnik i :
demontaż
Po wyjęciu zauważyłem w króćcu który idzie do wspomagania że coś tam siedzi , okazało się że to kawałek oringa
zdjąłem seger z ośki zaworu dzielnika i wyjąłem ją , ale to nie stąd
Okazało się że jest z dzielnika od dołu
w środku tego czegoś jest taki tłoczek na sprężynie , nie wiem jak to działa ale jak się przesuwa to dzieli strumień oleju zamykając jeden a otwierając drugi kanał
Wymieniłem oring ucieszony że już będzie OK
ale niestety , może trochę lepiej jest .
na odpalonym silniku przy 1000 obr i wajchą od podnośnika ustawioną na podnoszenie odkręciłem śrubeczkę od dołu (ostatnie foto 10mm)
podnośnik podniósł się od razu ale z pod tej śrubeczki( z oringiem) poleciał też olej (pod sporym ciśnieniem ) .
Dziś już odpuściłem , ale może ma ktoś jakiś pomysł !