Pomyślałem nad sprawdzeniem uszczelnienia tłoka bo podejrzewałem nieszczelność . Jak się okazało na tłoku w uszczelnieniu są braki i jest nadmierny luz w kanale . Co skutkowało przeciskaniem się oleju pomiędzy oringem . Postanowiłem że złoże pakiet na tłok ewentualnie wymienię uszczelnienie .
Jak widać ma obrazku jest tam oring i prowadzenie (biały element ) .Kanał ma 9 mm a oring i prowadzenie 7mm brak jednego prowadzenia skutkowało drganiem zawieszanych narzędzi ,gdyż elektronika dążyła do utrzymania zadanej wysokości. Pojechałem do sklepu ale nie mieli takowych uszczelnień więc zaproponowali mi o 1mm większe typ UN . Jednak zastosowałem dwa typ U2 wysokości 5mm i oszlifowałem po 0,5 mm . Jak by ktoś nie rozumiał oznaczeń U UN tu link http://ssr.wroc.pl/?pierscienie-uszczel ... u6-un-v,15. Zobaczymy jak się sprawdzi . Doszły jeszcze wymiany oringów na korpusach filtra ,elektrozaworu i deklu siłownika .
kolejna sprawa to pierścienie uszczelniające na wałku .Na pierwszy rzut wyglądały jak zimeringi bez sprężynek ale udało mi się dobrać zimerink o tych samych wymiarach .


To ten otworek w górnej części i z boczną śrubą za którą znajduje się zawór stożkowy.
Rurka upustowa do skrzyni . Oprócz tego znajduje się tam jeszcze zawór dławiący (sterowanie szybkością opadania )