Odpowiem od końcapetra pisze: Zamierzam także rozwiązać sprawę sterowania skrzynią załadowczą tylną i dlatego proszę o konsultację - czy mogę podłączyć pod wyjście rozdzielacza /T/ zasilanie drugiego rozdzielacza 1 lub 2-sekcyjnego, a dopiero z tego drugiego podłączyć przewód powrotu do magistrali.?
Rozdzielacze tak podłączone byłyby chyba szeregowo - mam rację ? Gdzieś czytałem,że można łączyć rozdzielacze ale właśnie szeregowo. Z początku myślałem o podłączeniu drugiego rozdzielacza pod te boczne wejścia / wyjścia ale to by było chyba połączenie równoległe i nie mam pojęcia czy tak by było prawidłowo i czy to by działało. Mam nadzieję na pomoc Piotra - dla mnie jest ekspertem.!!!
A może to jest zasilanie hamulca przyczepy ?
Chodzi mi o ten przewód widoczny po lewej stronie na zdjęciu, a gniazdo jest owinięte folią bo jeszcze nie miałem zaślepek.
Marku, czy na połączeniu magistrala / nypel dawałeś uszczelkę miedzianą ??
- Nie, nigdzie nie dawałem miedzianych uszczelek, wszedzie miałem oringi na koncówkach przewodów. Sprawdzone w boju - jak w reklamie podpasek wszędzie sucho, wszędzie pewnie
- Na 100% nie jest to przewód hamulcowy. Jak znam filozofie "naszych firm" to jest przewód do wywrotu. Sprawdz po prostu gdzie jest jego drugi koniec - gdzie jest podpiety, do czego, i czy przypadkiem nie dynda sobie luzem, zakończony wtykiem hydraulicznym.
- chcąc dołożyć jeszcze jedną sekcje tak trzeba zrobić - pod wyjscie jednego podpiąć wejscie drugiego i dopiero z niego powrót do magistrali. Oczywiscie można zrobić inaczej stosując elektozawór trójdożny na wyjsciu sekcji pływającej ale puki co to dla mnie jeszcze czarna magia




