Reszta elektryki uporządkowana:
-przywróciłem oryginalne grzanie świec ze stacyjki, w serwisie poucinali kable i założyli pstryczek bo niby sterownik zżera prąd, a w rzeczywistości mam problem z regulatorem napięcia - nonstop ładuje do 15V
-zaizolowałem główne kable napięciowe w skrzynce bezpiecznikowej - napięcie po przekręceniu stacyjki, popękała izolacja, a gołe żyły stykały się poza bezpiecznikiem
-znalazłem gniazdo 12V z napięciem bezpośrednio z akumulatora, jeden kabel był urwany i wisiał, ale to nikomu nie przeszkadzało, założyli obudowy i po sprawie - wyprowadziłem z niego włącznik na szperacz tylny 18W

-z kabli wiszących na błotniku "specjalne pod szperacz"

napięcie 12V po włączeniu stacyjki, wyprowadziłem z niego tylne pozycyjne
-ze skrzynki bezpiecznikowej, sekcja oświetlenia, wyprowadziłem napięcie na 2 dodatkowe bezpieczniki 10A

-zamontowałem lampę 18W na przód i lampa 18W na tył, każda zapalana niezależnie
-zamontowałem tylne lampy zespolone migacz, pozycja i STOP z żarówkami LED
-zamontowałem lampę 18W na tył zapalaną bezpośrednio z akumulatora, bez kluczyka

A taki efekt uzyskałem, żółte światło na pierwszej fotce to oryginalne lampy, nie mam sprzętu do zdjęć nocnych, ale jest naprawdę jasno

Koszty:
-praca własna - bezcenna, za wszystko inne zapłaciłem kartą
-2 tylne lampy z żarówkami LED 55zł
-3 reflektory LED 106zł
-metalizacja luster 160zł
-złączki, kable, wsówki, włączniki, peszel UV ... 85zł