Biorąc sie za rozbudowę instalacji, pokaże z grubsza co jest...

- P2264407 (Small).jpg (63.6 KiB) Przejrzano 9237 razy
Pod filtrem powietrza jest akumulator, nad nim mamy listwę na której mam przykręcone
- skrzynka bezpieczników
- regler alternatora
-sygnał dzwiękowy
-przerywacz kierunkowskazów.

- P2264408 (Small).JPG (57.91 KiB) Przejrzano 9237 razy
Wiązka biegnie w dół zakręca i po drodze mija alternator i rozrusznik
Mija rozrusznik i poprzez gniazad C biegnie dalej w kierunku deski rozdzielczej. Po drodze w B rozdziela sie i ta część biegnie do TUZ zasilając system sterowania hydrauliki Monrematic.

- P2264413 (Small).jpg (68.47 KiB) Przejrzano 9237 razy
Reszta przewodów trafia pod deskę rozdzielcza do stacyjki i włącznika zespolonego, z niego wraca na Zegary, stycznik świec żarowych, swiatła etc.

- P2264415 (Small).jpg (57.58 KiB) Przejrzano 9237 razy
Instalacja w tym miejscu była przerabiana, widać nieoryginalną jedną z wtyczek i odłączony przewód kontrolki świec żarowych. Przepięte mam przweody na stacyjce w ten sposób,że w pozycji grznie mam grzanie i rozruch, zamiast samego grzania. Bedę cwiczył temat dlaczego tak, ale jak porobię inne rzeczy.
Przewody wracają i przez punkt A wchodzą na frontową sciankę zbiornika gdzie zamocowany jest stycznik, czy może termik świec żarowych C z niego przewody na świece A i czujnik temp B